16 december 2007

Helgens projekt

Medan min käre sambo lägger in golvvärme så har jag stängt in mig i vårat gigantiska skafferi som genomgår en ansiktslyftning. Mycket konstiga vinklar och vrår då den delen av huset nog har varit ombyggd minst fyra gånger. Det har flyttats väggar, bytts golv, satts in dörrar och taket har sänkts och höjts. Delar av skafferiet har dessutom varit en toalett med sån där härlig orange plastmatta som vi alla bara älskar. En gång i tiden satt där också en tjusig skjutdörr men något pucko har givetvis tagit bort den och satt över masonit. Jag HATAR masonit.
Här kommer i alla fall lite före bilder på skafferiet. Nu ska jag gå och fortsätta så att det kanske kan bli några efterbilder också.





Ni får ursäkta bristen på översiktsbilder men kameran ligger i fejd med vintermörkret

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kanske är lite knäpp (som vanlig..hehe!) men jag kan inte förstå vilken toalett det är på bilden här...

ses på tisdag hörrni!

Kram!